Valorem la teva privadesa

Utilitzem galetes per millorar la teva experiència de navegació i analitzar el nostre trànsit. En fer clic a «Acceptar totes», acceptes el nostre ús de galetes. Més informació.

No hi ha inscripcions obertes en aquests moments.

Seleccioneu la data de la classe

CICLE KUN DANCE amb Dominik Borucki

Kun Dance

Ballar - improvisar - investigar - créixer

Kun Dance és dansa improvisació amb eines de les teràpies psicocorporals i artístiques. És una investigació personal a través del moviment, de l'expressió i de la creació artística.

Kun (كن) és una paraula àrabs que fa a l'acte de manifestar, existir o ser. Alhora K'un en el tradicional Llibre de les Mutacions de la xinesa és el símbol del que receptiu.

Kun Dance fa referència a aquestes dues qualitats bàsiques de l'ésser humà, l'aspecte receptiu i l'aspecte actiu creador. Jo ho dic ser i existir. Tot acte creatiu aquesta sustentat per tots dos.
Kun Dance busca completar els cicles d'aprenentatge personal. Utilitza el cos, el moviment i la dansa com a mitjà d'expressió i creació. És un llenguatge tant energètic com simbòlic que pot donar nous sentits als esdeveniments de les nostres vides.

Kun Dance s'adreça a qualsevol persona que busqui començar o continuar aprofundint i investigant en la consciència de si mateix i que vulgui gaudir del seu moviment com a expressió i creació directa del seu ésser. Segons de les necessitats de el grup i de cada participant el treball s'enfoca més de manera artística (com a art escènic) o de manera psicoterapèutica (aprofundint en les dinàmiques personals i grupals).

Per a més informació sobre el treball de Borucki:
www.dominikborucki.com

Dominik Borucki és ballarí, actor i coreògraf alemany amb una àmplia trajectòria internacional. Resideix a Cardedeu / Barcelona i treballa a part de la dansa contemporània amb la teràpia psicocorporal, l'artteràpia i la sanació. Des de 1994 imparteix classes i presenta les seves obres de dansa en més de 15 països d'Amèrica, Europa i l'Índia. El seu especial interès, sigui en els tallers o en les actuacions, és la improvisació com a art independent en escena.

ESCOLA MUNICIPAL DE DANSA DE CELRÀ
C/ Països Catalans S/N, 17460 Celrà (Girona)
Telèfon: 972492658
Correu electrònic: escoladedansa@celra.cat

Un servei de l'Ajuntament de Celrà amb la col·laboració de la Diputació de Girona i la Generalitat de Catalunya.